WYMAGANE DOKUMENTY:
- wypełniony i podpisany druk zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące,
- dokument tożsamości,
- książeczka wojskowa,
- odpis skrócony aktu urodzenia – dotyczy: osób niepełnoletnich, nieposiadających dokumentu stwierdzającego tożsamość.
OPŁATA SKARBOWA:
Nie dotyczy
OPŁATY ADMINISTRACYJNE:
Nie dotyczy
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
ReferatSpraw Obywatelskich i Kadr pokój Nr 11
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:
Niezwłocznie
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie dotyczy
PODSTAWA PRAWNA:
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( Dz.U.2019.1397 t.j. z dnia 2019.07.29)
INNE INFORMACJE:
Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.